-->

2014. máj. 18.

Kimaradt jelenetek

Kedves Olvasóim!
Nagyon sajnálom, hogy késtem egy napot, de... mielőtt kikerülne az írói utószó, úgy gondoltam, hozok nektek egy kis meglepetést. Mivel nagyon szeretem a történetekben a képes illusztrációkat és rengeteg gifet és képet gyűjtöttem össze keresgéléseim során, szeretnék csinálni egy "kimaradt jelenetek" bejegyzést. 

Mert nem írtam le, milyen volt...

...Roxanne egy régi családi vacsorán;

...egy napsütéses délelőtt a Kylla-tó partján;

   
...egy séta a Negyedik Körzetben;

 
...mikor Blance megszületett;

...Cinna egy pár évvel később;

 
...Portia és Cinna egy közös pillanata;

...Portia egy laza délután;


...mikor Rox vigyázott Josie-ra;
 
...egy téli, Északról érkező vihar;

 
...Roxanne, mikor először láttam;


...Plutarch a Tizenharmadik Körzetben;

...Mira Karácsonykor;

...Cinna egy rajza;


...Josie, ha zongorázni tanult;


...Portia, miután megtudta, hogy gyereket vár;


 
...mikor Rox az anyját említette a legjobb barátnője előtt;


     
...Rox várandósan.


egy hatalmas szív az én drága olvasóimnak! <3








 



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése